Fejzbúk ma zablokoval

Dozvie sa len, kto sa dozvedieť chce. O tom, že: Z vlastného vzišiel, vlastní ho neprijali. Originál Jánovo evanjelium: „Do svojho vlastného prišiel, ale jeho vlastní ho neprijali“


Kadejaké a najmä anonymné persóny pochybných „adminov“ pochybných skupín namiesto vďaku, fejzbúk: „Admini skupín podnikajú kroky proti vášmu zdieľaniu v skupinách (ktorých som členom). Máte zákaz zdieľania v skupinách!“.
Najnebezpečnejšou škodnou otvorenej a transparentnej demokracie, po ktorej tak volajú najmä liberáli a liberálni demokrati, je anonymita. Chodia svojimi kanálmi a škodia. Tu i tam z nich vylezú a vrieskajú: „Slobodááááaaa! Demokraciááááaaa! Správajú sa ale ako neofašistickí liberasti. https://en.wikipedia.org/wiki/Liberal_Fascism
Druhá skupina, takzvaná mlčiaca väčšina je zbabelo zalezená vo svojich kanáloch (riešia len svoje válovy a veci)... na moje články nereaguje; ľahostajní intaktní (nedotknuteľní) ignoranti.
Osobitnú pozornosť venujem „vlastencom, národovcom, národným buditeľom...“ tárajúcim o spájaní a zjednocovaní „národa slovenského“ (príklady skupín: Slovensko na nohy!; Povstaň!; Nepretržitý odpor!; Slovensko si nedáme!; Slovensko patrí Slovákom!; Sme slovenskí vlastenci!; My, národ slovenský!; a ďalšie naprázdno melúce skupiny s ich obsahmi...). Vytkol som in skutkovú prázdnotu a nečinnosť.
Pridávam falošných “kresťanov hruďobijcov”.
Ponúkam dobré a pokojné, najmä nekrvavé riešenia v súlade s platnou Ústavou SR. Nechutí im. Zväčša chcú krv, defenestráciu súčasnej vlády (ibaže tá „tridsaťročná“ vojna, ktorej by predchádzala občianska, vo svetovom rozmere trvala by možno pár dní, či týždňov...  s hrôzou cítim ich fascináciu udalosťami v Kazachstane. Som zdesený.
Fejzbúk sa odvoláva na „pravidlá fejzbúkovej komunity“ ktorá sa konečne zjednotila sama proti sebe. Fejzbúk to uvítal: „Aha, žerú sa sami medzi sebou...!“. Nestalo sa nič iné, len obmedzenie slobody a práva na zdieľanie slova, názoru a informácií.
Keďže píšem v súlade s Ústavou a právnym poriadkom EÚ či Slovenska, na eliminačné akcie mojej osoby z verejného online priestoru niet dôvod. Som „nepohodlný“ svojou priamosťou a úprimnou otvorenosťou (nie som populista); hneď, zdesený výsledkami marcových volieb 2020 (vládne nám luza!) som oznámil, že pritvrdím. Pritvrdzujem. Výsledok: čo a kto sa nehodí, škrtnúť.
Nastúpila auto cenzúra vo fejzbúkových skupinách. Admini si robia fejzbúku a systému milú „prácu“. Ostatný fejzbúk pokračuje v prázdnom, ale zanietenom a vášnivom táraní. Tieto persóny sú „strážcami demokracie“ (už nie aj slobody!) adminmi fejzbúku jednotlivo „odchytávaní“ neutralizovaní a likvidovaní... beztak: všetci národovci a vlastenci „kopú len za seba a pre seba“. So zahraničnými agentmi (niektoré médiá a „neziskovky“) sú vnútornou  slovenskou škodnou. Napísal som neanonymne: http://www.blogovisko.sk/k-narodnej-hrdosti.html Nechutí im (anonymné trafené husi).
Kto mečom bojuje, mečom zahynie. Kristus ale kresťanom odovzdal toto posolstvo: „Nepriniesol som pokoj ale meč!“ https://www.bible.sk/cz/ekumenicky/matus/10/34 Ježiš nezahynul. Žije. Na Zemi je jeho SLOVO. Tiež sa nechystám zahynúť. Hoc nie som Ježiš, ešte sa nikam natrvalo nechystám... iba mám už pár týždňov „rozhádzaný“ režim (spánok); pokračujem priamo a tvrdo; príde čas na otázku: „Kde si bol, hrdina, keď pršalo, bojoval si a či skrýval?!“
Sledujem Kazachstan. Samozrejme aj trojuholník USA/UKRAJINA/RF. Osobitne pakt USA/SR nad a mimo rámec Zmluvy o NATO a zrejme  Ústavy SR a reakcie EÚ. Tu i tam dávam komentár a názor. A varujem. Patrím k svojim a do svojho.
Viem, že niečo sa musí stať a stane sa. Aj v EÚ a na Slovensku. A nielen. Ide len o otázku času. Ak kto inak nedá, a žiaľ, nedá, mienim našu „vrchnosť“ lebo, potom: nech sa stane, čo má sa stať. Lebo. Amen.
Takže: Kto ste kto? A čo robíte, keď si myslíte, že vás nik nevidí, na fejzbúku alebo trebárs tu? Komu sa dnes ešte dá veriť? 

Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias notorickyobcan.

 

 

 

 

 

 

 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Prvý jadrový incident na Ukrajine

Dies Irae vraj môže nastať medzi 12. a 24. júnom

Stopa výpovedí zadržaných vedie na Ukrajinu a do USA