Zelenský zaútočil na Orbána
Orbán odmieta Zelenského vydieračský nátlak. Orbánova
jednota s USA, EÚ či NATO vo veci Ukrajina a Rusko, majú svoje
limity. Drží si od nich správny pragmatický odstup. Odmieta tiež embargo na
ruský plyn a ropu. Dôvod: Záujmy Maďarska. Okrem toho, Maďarsko má vo svojom príhraničí po strate Zakarpatia svoju početne významnú menšinu a stále žije traumou zvanou Trianon a to prinajmenej vo vzťahu k nacistickému jazykovému zákonu Kyjeva, Budapešť zle znáša obmedzovanie a diskrimináciu maďarskej národnostnej menšiny v používaní maďarčiny a reštrikcií v oblasti školstva a maďarskej kultúry. Hypotéza: ak bude Ukrajina roztrhaná na kusy a to jej rozdelením na východnú (vplyv Ruska) a západnú (Western), Maďarsko "anektuje" Zakarpatie ako svoje pôvodné územie Uhorska. Do pozornosti dávam aj fakt, že Poľsko je vo vzťahu k USA najúprimnejšie a ako po Nemecku a Francúzsku najsilnejší východný štát EÚ, člen a spojenec NATO a USA, tiež s územnými ambíciami voči Ukrajine, v aktívnom postavení proti Rusku...
Rakúšania v opore o svoj
štatút neutrality zvažujú, či voči nim vôbec umožnia Zelenskému prehovoriť: neutralita je jedna vec a rozumná, konflikt neeskalujúca nestrannosť sú
dva odlišné pojmy. Konflikt s Ruskom si Ukrajina spôsobila aktívne svojou diplomatickou
pasivitou po dobu osem rokov..! Áno, Minské dohody sú „mŕtve“. Je pravdepodobné, že Ukrajina celistvou neostane. V EÚ a NATO nemá čo
hľadať. Dá sa zvažovať štatút neutrality Ukrajiny. Bez Donbasu, Odesy a Krymu.
https://www.trend.sk/spravy/orban-odmietol-vyzvy-zelenskeho-su-podla-neho-proti-zaujmom-madarska
V Maďarsku idú parlamentné voľby. Orbán
má „svoju“ prezidentku Katalin Novak, čo mám za polovicu víťazstva Fidesz. Opozičná
koalíció Péter Márki-Zay by bola pre Maďarsko existenčná a existenciálna
pohroma. Ponúka len „liberálne hovnoty transatlantického spojeneckého“ Západu a
devóciu voči USA, sálajúcu z nacifikovanej anti ruskej Ukrajiny a rovnako
bruselským režimom EÚ „vychovanému“ a naladenému Westernu.
Poznámka k spojenectvu: je falošné.
EÚ nevie, kadiaľ-kam, nemá svoj prediktor, USA sledujú svoje záujmy v opore
o svoj prediktor svetového hegemóna. Jediný Orbán má vo veciach jasno.
Ukrajina mala na diplomaciu osem rokov. Obilnica Európy žne, čo zasiala.
Pripravila sa o pšenicu, jačmeň a príjmy z obchodu s obilninami.
Slovensko bude musieť prestať s hlúpou repkou a vysiať obilie a aj
inak obnoviť svoju potravinovú sebestačnosť.
Vystríhajte sa účelových volebných
koalícií typu anti Babiš, anti Fico, anti Orbán... žiadna vláda systému
svetských vecí nebola, nie je a nebude ideálna, lebo koaličný aj opozičný
ľudský faktor a systémové ideologicko-politické a hodnotové antagonizmy. Sebecké ego je antagonizmus nezlučiteľný so záujmom spoločnosti. Začína motiváciou vstupu persóny do verejnej politiky a osobným záujmom
profitujúcim na výsledku.
Za daného stavu vecí neverím nikomu okrem seba, nebol som člen a dnes nie som
priaznivec ani prívrženec žiadneho politického subjektu. O osobách vo verejnej politike a politických subjektoch mám jasné
predstavy a kritériá. Nespĺňa ich dnes už žiadna persóna, politická strana či
hnutie.
Tvrdenie, že pravda je kdesi uprostred je lož. Pravda je pravda a lož (aj
polopravda) sú lož. Za seba: dobrovoľne sa vzdávam aktívneho volebného práva až
do momentu, keď sa rozhodnem inak. Lož, polopravdu a menšie zlo, v do
seba uzavretom systémovom politickom circulus vitiosus voliť nebudem.
Úloha občianskej spoločnosti nekončí pri
volebnej urne, tam len začína. Slovensko nepotrebuje vládu, ktorá bude
dodržiavať platnú ústavu, ale novú druhú ústavu, ktorá neumožní jej ohýbanie
a presne vymedzí role a postavenie ústavných orgánov, ktoré majú ľudu
slúžiť, nie mu vládnuť.
„Referendom sa môže rozhodnúť aj o iných
dôležitých otázkach verejného záujmu“ (Čl. 93 odsek 2 Ústavy. Obzvlášť
dôležitým verejným záujmom je vláda, ktorá plní oprávnené záujmy a potreby ľudu
v otázkach ekonomiky, sociálnych veciach, zdravotníctve, školstve, ľudských
hodnôt a osobnej či kolektívnej bezpečnosti. Kecy o tom, že referendá o
skrátení volebného obdobia sú v rozpore s výsledkami parlamentných volieb sú
kecy! Je-nie je Matovič/Hegerova vláda, ktorá neplní vôľu ľudu predmetom
verejného záujmu: Áno či nie? Súčasná vláda sa s podporou prezidentky
a ústavného súdu zabetónovala na celé volebné obdobie. Po nich potopa.
Neexistuje argument proti predčasným voľbám po voľbách alebo v priebehu
volebného obdobia! Príklad, Izrael: Je-nie je uznanou parlamentnou demokraciou?
Slovensko je niečím iným? Áno! Diktatúra vládnej koalície a moci. Opozícia je
účelovou ústavnou väčšinou ako kruhovou obranou vyradená z činnosti. Neexistuje
konsenzuálny parlamentný dialóg. Parlament neplní svoje demokratické poslanie a
účel!
Za daného ústavného stavu ponúkam
ústavne legálne a konformné riešenie: Slovensko, ak chce prežiť a žiť,
nevyhnutne musí sa odstrihnúť od pupočnej šnúry spájajúcej nás s circulus
vitiosus, bludným do seba uzatvoreným bludným kruhom politického systému a tým
krokom je nová druhá ústava!
Do toho času dobrovoľne, vedome a uvedomelo, vzdávam sa
svojho aktívneho volebného práva, než v spolupráci so spolu mysliacimi
a spolu cítiacimi osobami druhého post novembrového nového
„disentu“ nedosiahneme stanovený cieľ.
Vo veciach "riešenia otázky referenda" mám ustálené presvedčenie, že
má ísť o "uvádzacie" Referendum o referende s
jedinou referendovou otázkou, ktorou je referendum an sich, a jeho
aktivácia "vzkriesenie" s odkazom na "platnú" Ústavu
a Čl. 1 (1):
Štátna moc pochádza od občanov, ktorí ju vykonávajú prostredníctvom svojich
volených zástupcov alebo priamo.
Vôľu a vládu ľudu je možné a potrebné naplniť v celom rozsahu
nielen a/ prostredníctvom volených zástupcov ale aj b/ priamo, pričom „priama
vôľa“ je zablokovaná režimom Hegerovej vlády v kolaborácii
s prezidentkou a ústavným súdom!
Referendum o referende chápem ako jediné uvádzacie referendum o
aktivácii „mŕtveho“ ústavného Článku 2 odsek 1 časť „priamo“.
Referendum o referende otvorí cestu k postupným zmenám ústavy ďalšími
referendami majúcimi silu ústavných zákonov.
Po sfunkčnení referenda sú v úvahe a súvahe možnosti a/ reťaze
sukcesívnych referend meniacich ústavu, b/ referendum o novej druhej
ústave ako celku (hotový text) en bloc. Aby bolo jasno: mienim
Referendum o referende s jedinou referendovou otázkou. Odmietam
referendá s viacerými pridruženými otázkami ako keď Matovič vysypal na hlavu
Poliačikovi vrece injekčných striekačiek... odmietam "kazetovú bombu"
(jedno referendum s viacerými otázkami), čo je občianskou verejnosťou ani z
pohľadu metodiky mentálne nezvládnuteľné.
Referendum o referende musí byť s verejnosťou riadne a dostatočne
vysvetľujúco „odkomunikované“ ako legálne „štartovacie“ referendum v súlade
s platnou Ústavou SR.
Ústavu možno meniť parlamentom ako celok alebo parlamentom a ním prijatými
ústavnými zákonmi. Chcem zmenu ústavy, novú druhú ústavu SR, ktorú schváli ľud
a slovenská občianska spoločnosť prostredníctvom referenda, referend a to en
bloc (ako nový celok) alebo sukcesívne v po sebe nasledujúcich
referendách...
Posudzovanie ústavnosti Referenda (an sich) o referende „obštruujúcimi“ prezidentkou
a ústavným súdom s odkazom na „odporúčania“ ústavného súdu v ostatnom
náleze a prezidentky smerom k zákonodarcovi, u ktorého niet
politická vôľa ale kruhová obrana proti referendom skráteniu volebného obdobia,
nie je v súlade s Ústavou SR.
K sfunkčneniu referenda ako legálneho ústavného inštitútu vôle ľudu (s jeho
obmedzeniami podľa Čl. 93) netreba žiadny ústavný zákon, ústavným zákonom
sa stane platné a úspešné referendum s odpoveďou na referendovú
otázku záujmu ľudu o sfunkčnenie referenda pre účel sukcesívnych referend
(ďalšie referendové otázky) o zmenu Ústavy SR. Prezidentka referendum
povinne (!) vyhlási v súlade s ústavou a platnou legislatívou bez
obštrukcií..! Inak sa dopustí skutku zneužitia právomocí a referendom (!) keďže
bola zvolená priamo, môže byť aj priamo odvolaná! Prípadné "ústavné"
obštrukcie tu "neriešim".
Za daného ústavného
stavu je Referendum o referende možné legálne (!) a
ak budú obštrukcie, a budú (!), už len aktiváciou Čl. 32 pokojný občiansky
odpor s petitom, rozumej požiadavkou generálneho protestného štrajku na prvé,
uvádzacie: Referendum o referende!
Predbežné reakcie fejzbúku nasvedčujú mentálnu nepripravenosť na reálne systémové politické zmeny Slovenska (intelektová, ľudská, občianska a politickávýbava a jej úroveň):
Rozpad ZSSR (Gorbačov) sprevádzal vzdanie sa socializmu, Jeľcinova ústava ale otvárala a odovzdávala Rusko do rúk USA, Putinova 2020 „čistí a upratuje“ po Gorbačovovi a Jeľcinovi, následky rozpadu ZSSR, potvrdením Ruskej federácie ako mnohonárodného súštátia s vlastným prediktorom a postavením vo svetovom geopolitickom systéme a definíciou systému kolektívnej sociálnej a obrannej bezpečnosti vo vzťahu k Westernu, USA a NATO.
Slovensko je použité a zneužité pre naplnenie pragmatického prediktora USA ako ich "spojenec". V Drang nach Osten 2 USA "na odpis" v prvom slede. Konflikt na Ukrajine je boj USA s Ruskom o svetovú hegemóniu USA, ktoré sa smerom dnu a von nepreformátovali a sú pre svetový mier o to nebezpečnejšie! USA podporujú "mierovú" misiu NATO na Ukrajine ale svojich vojakov tam nevyšlú... čo je dôkaz, že do konfliktu s Ruskom USA ženú Európu, jej východné krídlo NATO a pre americké ciele oddaných užitočných idiotov!
Slovensko hoc malý štát, musí sa stať sebavedome konceptuálne mocné, samostatné a zvrchované dnu i von! Musí prejsť tým, čím prešlo a prechádza Rusko. Ľudské zdroje, ktorými mienim pokorné, tiché intelektuálne, duchovné a mravné elity, ktoré poznajú cestu a spôsob ako von z tých sračiek, Slovensko má!
Popri písaní jedným uchom sledujem kecy našich a zahraničných politických volených aj nevolených "elít" v súťaži o krasorečnenie, vzájomné hecovanie až "orgazmy" pri povinných táraninách o územnej celistvosti "slobodnej" a suverénnej Ukrajiny (čohosi etymologicky zamenajúceho úkrojok, odkrojok Ruska včítane pravoslávnej východnej cirkvi). Orientácia "slobodnej" Ukrajiny na Západ, handlovanie Janukovyča a Porošenka s Ukrajinou ako prostitútkou alebo Westernu či Ruska (kto z nich dá Ukrajine viac), záujem o členstvo v EÚ a NATO, úmysel obnoviť jadrovú výzbroj, menia pomery vo vzťahu k bezpečnosti Ruska a náhľad na Budapeštianske memorandum z roku 1994 o podmienkach štatútu územnej celistvosti Ukrajiny.
Pôvodný úmysel Ruska a účel stagnujúcej "špeciálnej operácie" na Ukrajine tu "neriešim".
K žalobcom Putina ako "vojnového zločinca": Western "zabudol" na hrôzy z Odesy v roku 2014 v réžii Kyjeva a pravého nacisticko-banderovského sektora.
Pekne pozdravujem.
Google na Odesu nezabúda: https://www.google.com/search?q=Masaker+v+Odese&rlz=1C1BNSD_skSK995SK995&oq=Masaker+v+Odese&aqs=chrome..69i57j0i512l3.7911j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Biden v sobotu večer 26.3. z Varšavy hecoval „nacifikované“ Poľsko a východnú časť EÚ a NATO proti Rusku a Putinovi.
Prisľúbil priateľskú a spojeneckú pomoc EÚ od USA dodávkami skvapalneného plynu a spokojne sa vrátil za oceán domov...
alebo keď sa slovaci nespamätajú to skončí roztrhaním SR medzi č, p, m 🤔‼️
OdpovedaťOdstrániť