Globálna ochrana verejného zdravia ľudskej populácie

Na videu, ktoré môžete vidieť nižšie, hovorí Dr. Mike Yeadon nielen o tzv. „vakcínach,“ ale aj o ďalšej globalistickej agende. Hlavnými témami debaty boli otázky: Sú injekcie MRNA náhodne alebo úmyselne toxické? Prečo ich WHO vnucuje svetu?


Dr. Michael Yeadon hovoril na túto tému na webinári SVPTF dňa 27. februára 2023. Nižšie nájdete hrubý prepis dole pridaného uvedeného videa:
Dr Michael Yeadon: Ťažko môžem publiku popísať, ako som frustrovaný, naštvaný a tiež ustarostený. Ako povedal Frank, som povolaním vedec. Je mi to jasné zhruba od apríla 2020. Že to, čo sa deje, tieto bunky, ktorým som ešte tak úplne nerozumel, mali ako logický koncový bod totalitnú kontrolu nad každým na planéte pomocou digitálnych techník.
A obávam sa, že som tomu vtedy veril. A teraz ešte pevnejšie verím, že nielen, že máme Veľkého brata, ale že vymrieme. A teraz popíšem, prečo som si tým taký istý.
Dostávam sa k stovkám rozhovorov, ktoré som poskytol, a je to nesmierne frustrujúce, pretože ako zbieram znalosti, stále viac si uvedomujem niektoré z vecí, ktoré sa vám chystám povedať.
A mali by byť také, aby rozumný človek po ich vypočutí buď usúdil, že – napriek mojim dlhoročným skúsenostiam a tomu, že som rozprávaním nič nezískal – som buď blázon, alebo že to, čo vám hovorím, je pravdivé.
Nemyslím si, že som sa zbláznil a nedostal som ani dolár ako odškodné. Nepremýšľal som o tom ani som nič nepredpokladal, takže prejdem rovno k veci. Takže kým sa pustíme do vakcín, je vlastne celkom dôležité vrátiť sa k celkovému obrazu.
Mám na vás rečnícku otázku. Ako často by podľa vás bolo vhodné, aby úradníci verejného zdravia a politickí vodcovia vašej krajiny chodili do televízie a klamali vám do očí? Koľkokrát je správny počet pri zdravotných problémoch, ktoré by mohli ovplyvniť vaše zdravie, zdravie vašej rodiny alebo váš život? Koľkokrát? Odpoveď je nula, že?

Poznámka editora: Ide o takzvanú politickú kovidológiu a fakt, že po nástupe pandémie do médií boli vyberané persóny „odborníkov“ na kovid a vakcíny s názormi zhodnými s „odbornými názormi“ vládneho establishmentu (Matovič a spol.) včítane povinného testovania, apartheidu, segregácie a vakcinačnej korupcie...

Mike Yadon pokračuje: Množstvá lekárov je korumpovaných farmaceutickými firmami prostredníctvom náhrad prostredníctvom nimi platenej účasti na vedecko-medicínskych a farmaceutických kongresoch... ich ľudský faktor prevažuje nad medicínskou etikou a Hippokratovou prísahou: „Budeš liečiť, nie zabíjať!“
Po invázii Rusov na Ukrajinu sa po pandémii zľahla zem.

Poviem vám, že úrady v každej krajine od začiatku roka 2020 úrady neurobili nič iné, než že vám ohľadom tejto údajnej pandémie klamali do očí. Napríklad nám povedali, že ohrozenie zdravia populácie je veľmi veľké, a že na základe toho musíte robiť najrôznejšie smiešne veci, ako je uzatváranie sa doma a hromadné testovanie.
No, ako sa ukázalo pred niekoľkými mesiacmi, smrteľnosť tohto domnelého vírusu je približne rovnaká ako pri chrípke. Celá vec sa teda rúca hneď pri prvej otázke, totiž či sme vážne ohrození. Odpoveď je nie. Oni vedeli, že nie sme vážne ohrození. To je pravda.
Mohol by som stráviť hodiny rozprávaním na túto tému, ale oni klamali o zdravotných hrozbách pre obyvateľstvo a o závažnosti tohto ohrozenia. Vedeli, že to nie je vážne, a ďalej predstierali, že áno. Ale teraz akceptované dáta ukazujú, že to tak nebolo. A potom trvali na celom rade lekárskych protiopatrení, skutočne nefarmaceutických zásahov.
Takže vás donútili nosiť rúšky? Vedel som, že rúška sú „strážcom“ kvapôčok vody dávno pred COVIDOM. Nefiltrujú vzduch. Nemôžete filtrovať údajné vírusy vo vzduchu, ktorý dýchate. Sú to doslova rúška proti striekajúcej vode. Pozrite sa, ako vzduch prúdi okolo.
Naozaj si myslíte, že tieto rúška filtrujú malé infekčné organizmy vo vzduchu, ktorý dýchate? Dúfam, že si to nemyslíte. To je smiešne. Celý deň máte na tvári tú špinavú vec. Klamali a povedali, že ak chorí ľudia prídu do nemocnice, ak majú COVID, nebudeme ich liečiť. Včasná liečba nie je možná.
Žiadna liečba nie je povolená. A posielali ich domov, kým neboli doslova modrí. A keď sa vrátili, reflexívne ich zabíjali v nemocnici. Zamkli vás doma.
Celá myšlienka lockdownu tu bola len preto, aby vás oddelila. To nemalo vôbec žiadny význam pre šírenie tohto údajného vírusového patogénu. Vedeli sme to vopred. To bolo preukázané v mnohých článkoch v časopisoch recenzovaných odborníkmi až do leta 2020. A napriek tomu nás zase zavreli. Vianoce 2020. Tak som vám práve dokázal, že vaše úrady vám opakovane klamali do očí a stále vám klamú do očí.
Celá táto vec je viacročný plán navrhnutý tak, aby robil to, čo robí, čo je drvenie občianskej spoločnosti, ničenie ekonomiky a zavádzanie rôznych digitálnych kontrol, v neposlednom rade opakované výzvy vojnového zločinca Tonyho Blaira k digitálnemu ID, a – ako zdôrazní iní ľudia na tomto paneli – ak máte digitálne ID, ktoré musíte ukázať pred vstupom do budovy alebo jej opustením, môžete týmto spôsobom otvoriť ovládanie kohokoľvek.
Nemyslite si, že sa budete môcť voľne pohybovať a nebude vám znemožnené nastúpiť do lietadla. Mohli by vám brániť vo vstupe do obchodu, v opustení obchodu alebo dokonca v opustení vášho domova jednoduchým pripevnením kamery a zámku vrátane predných dverí.
Obmedzujú to jednoducho kamery a elektronické zámky na dverách. Je to také jednoduché, a preto nepotrebujete digitálny preukaz totožnosti. Žili ste celý život bez digitálneho preukazu totožnosti. Váš život alebo bezpečnosť to vôbec nevyžaduje. Keď hovoria „ááaach, musíte sa zaregistrovať, ak chcete byť digitálny“, musím povedať nie, poviem nie, aj keď ma to finančne odstaví. Ak to prijmete, ste v prvých fázach rovnakého lievika, ktorým ide dobytok a na konci ktorého je v klietke a čaká na omračovacie koleso. Toto je začiatok. Povedzte teda prosím nie totalitnej kontrole, ktorú vykonáva digitálne ID, inak nie je úniku.

Zrušia hotovosť, centrálna banka prijme digitálnu menu, ako bolo popísané skôr, a nebudete môcť vôbec vykonávať transakcie. Takže myslím, že som vás presvedčil, že nám o pandémii klamal. Myslím, že k pandémii vôbec nedošlo. A nebyť celej škály masového testovania a teroru 24/7 v televízii, myslím, že by si to nikto nevšimol.
Ľudia, ktorí boli chorí, trpeli bežnými chorobami, ktoré boli značne zosilnené stresom a úzkosťou vychádzajúcou z televízorov. Strach je jedným z najväčších inhibítorov ľudského imunitného systému. Robí sa nám z neho zle. A to urobili. Klamili vám.
A stalo sa len to, že zhoršili všetky normálne choroby a potom sa k ľuďom správali zle a prakticky ich zavraždili (množstvo úmrtí alebo zdravotných následkov za normálnych okolností liečiteľných chorôb). Ale teraz príde to najhoršie. Viedli nás k presvedčeniu, že tento patogén cirkuluje a že sa treba proti nemu očkovať. Dovoľte mi poukázať na niekoľko malých faktov:
Očkovanie nemôže byť nikdy úspešnou alebo adekvátnou reakciou na respiračný vírusový agens. A nebude tomu tak ani nabudúce. Chcem povedať, že všetko sa opäť stane. Urobia to znova. Dôvodom, prečo tieto vakcíny nemôžu fungovať, je to, že sú vám dnes aplikované opakovane a keď pôsobia vo vašom krvnom riečisku, vytvárajú imunitnú odpoveď. Ale vírus sa dostal do nosa a pľúc. Je to v inej časti vášho tela. A nestretávajú sa. Imunitná odpoveď na injekčne podanú vakcínu nehrá žiadnu úlohu pri vašej ochrane pred infekciou vzdušným patogénom. Takže som vedel, že vedeli, že všetci herci, ktorí vám klamali, vedeli, že to, čo som vám práve povedal, nemôže fungovať.
Obávam sa, že z rovnakého dôvodu nefungujú ani vakcíny proti chrípke. A oni klamali a predávali ich do svojich komunít po celé desaťročia. Dozvedel som sa to až za posledné tri roky. Ale nefungujú. Nikdy by nemohli fungovať. Včasná liečba by bola správna vec a bolo by po všetkom.
A potom tu máme samozrejme magickú evolúciu pri rýchlosti warpu. Chcem povedať, naozaj si myslíte, že dokázali paralelne vyvinúť všetky veci, ktoré by im normálne zabrali sedem, desať, 12 rokov, a zvládli to za menej ako rok? Nie. Doslova neexistuje spôsob, ako by to mohli urobiť.
Akonáhle som si uvedomil, čo robia, vedel som, že to budú vnucovať všetkým, aj keď povedali ach, dáme to slabým, starším. Tak som sa stal notoricky známym vďaka tejto vete, ktorú vám teraz poviem. Nie sú tieto vakcíny, o ktorých vieme, pre človeka škodlivé? Neboli náhodou jedovaté?
Strávil som 32 rokov v biofarmaceutickom výskume. Som preč. Bol som viceprezidentom spoločnosti Pfizer, vedúcim globálneho výskumu respiračných ochorení. Desať rokov v biotechnológii. A viedol som vlastnú biotechnologickú spoločnosť, ktorú sme predali Novartisu, čo bola v tom čase najväčšia svetová farmaceutická spoločnosť.
Nie som teda hlúpy. Viem, čo robím. Takže keď vám poviem, že po všetky tie roky výskumu a vývoja sme pracovali na niečom, čomu sa hovorí racionálny dizajn liekov, keď sa snažíte dosiahnuť efekty, nemôžete len tak náhodne vytiahnuť hrsť skrutiek a matíc z molekulárneho nástroja a dúfať, že budú fungovať. Skôr sa človek skúša pýtať: Kde má droga pôsobiť? Ako dlho by to malo fungovať? Malo by to ísť niekam? Aké koncentrácie potrebujem na dosiahnutie účinku bezpečným spôsobom? Takže keď som sa pozrel na design týchto takzvaných vakcín, našiel som aspoň tri veci, ktoré vám môžem rýchlo popísať, takže keď prijmete to, čo vám hovorím, už nemôžete veriť, že sú toxické len náhodou.
To znamená, že boli navrhnuté tak, aby ubližovali, mrzačili a zabíjali. A jediný dôvod, prečo zatiaľ zabili len asi 10 alebo 12 miliónov ľudí, je ten, že ich tak vyrobili. A keby to urobili znova, keby ste si to pichli, povedzme, ešte desaťkrát, pravdepodobne by vás už zabili. A presne to plánovali.
Takže toto sú tri body, na ktoré treba dávať pozor pri pokuse o vytvorenie takej vakcíny. Musíte si vybrať, ktoré časti predpokladaného patogénu chcete zahrnúť do vašej vakcíny. Navrhoval by som, aby ste si vybrali kúsok, ktorý sa od vás líši a nie je škodlivý. Takže si môžete vybrať patričný kúsok vírusu. Pre vírus to môže byť dôležité.
Ktoré časti si vybrali? Spike proteín, časť na vonkajšej strane. To je časť, o ktorej sa predtým vedelo, že je skutočne násilne biologicky aktívny, stimuluje zrážanie krvi, neurologické problémy a ďalšie veci. Všetky štyri farmaceutické spoločnosti sa rozhodli pre spike proteín. Takže to je všetko. A hneď. Vedel som, že to nebola náhoda. Niekto sa pokúsil ľuďom ublížiť. Ak chcete premeniť teoretický liek v skúmavke na liek, ktorý môžete podávať, musíte ho formátovať, či už ako sprej, tabletku alebo krém. Pre injekciu ho musíte zmiešať s niečím iným a musíte si vybrať, čo urobíte, aby bola stabilná a chránila a tak ďalej.
Keď som sa pozrel, čo robia, potiahli to lipidovými nanočasticami. To sú dve mRNA vakcíny a lipidové nanočastice.
Vaše telo má silnú averziu ku genetickým informáciám. Týmto spôsobom si uchováte to najcennejšie, čo máte, svoje vlastné genetické dedičstvo. Tak to je celkom dobrá vec a nie je sa čomu diviť. Vaše bunky sú vynikajúce v tom, že odmietajú cudziu genetickú informáciu, nepustia ju dovnútra. Ak ich ale zakryjete, prekĺzne bunkovou stenou a dostane sa všade po tele. Takže nám povedali, že keby vám to vstrekli do ramena, že zablokujú tento systém. Nie, myslím, samozrejme som vedel, že to bude po celom tele. Robí to presne to, na čo je to určené. Na to slúži.
Našiel som prácu, ktorá je desať rokov stará. Výskum a vývoj je dobre známy, tieto typy formulácií sa vyvíjajú pre lieky, o ktorých sa predpokladalo, že bojujú proti tým najzávažnejším typom rakoviny. Keď som bol v spoločnosti Pfizer, premýšľali sme o technológiách mRNA na liečbu naozaj vážnych rakovín, a tie majú náhodou tú vlastnosť, že sú koncentrované v špecifických vnútorných orgánoch – slezine, pečeni a vaječníkoch. Takže áno, vaječníky. Takže pokiaľ si aplikujete tento materiál, dámy, som si istý, že sa tento materiál koncentroval vo vašich vaječníkoch.
Tretia časť je samotná technológia mRNA, ktorá je úplne nevhodná pre všestranný liek. A preto je to naozaj ľahké. Váš imunitný systém je navrhnutý tak, aby útočil na veci, ktoré vám nepatria. Inými slovami na všetko, čo vám nepatrí. Váš imunitný systém skvele rozpozná, že to nie ste vy, a keď to rozpozná, zmobilizuje všetky dostupné sily. Zaútočí na túto entitu, aby ju vypudil, pretože vie, že ste napadnutí.
Čo sa stane, keď je vám vstreknutá mRNA, ktorá kóduje cudzí proteín, spike proteín z vírusu, nebunkový proteín, ktorý každá bunka, ktorá dostane túto látku, ktorá, ako som povedal, je formulovaná týmto spôsobom, že sa rozdelí po celom tele, vrátane koncentrácie vo vaječníkoch? V tej chvíli začne vyrábať tento nevlastný proteín. Váš imunitný systém hovorí ahoj, mám v sebe niečo, čo by tu nemalo byť, a váš imunitný systém útočí na vaše vlastné telo. To je jeden z najzásadnejších problémov tejto technológie. A žiadna vakcína, o ktorej vám bolo povedané, že bola vyrobená pomocou tejto novej technológie, nesmie byť vstreknutá vašim deťom. Likviduje váš imunitný systém.
V súčasnej dobe sú všetky existujúce vakcíny preformátované na formát mRNA a v dôsledku toho spoločnosti Pfizer a Moderna otvárajú továrne po celom svete a vlády po celom svete, vrátane tej mojej v Spojenom kráľovstve, sa dohodli na obchodných podmienkach pre nákup dostatočného množstva vakcín.
Materiály, ako sú tieto, sú navrhnuté tak, aby prenikli kamkoľvek do vášho tela a rozpútali autoimunitný útok na vaše vlastné telo. Takže ak ste mali vedľajšie účinky alebo ak niekto iný mal vedľajšie účinky, tak teraz to vynásobte desiatimi.
Myslím, že digitálny preukaz totožnosti sa stane aj vašim digitálnym zdravotným pasom. Budú na ňom všetky vaše údaje, dátum narodenia, kto ste, kde ste boli, váš stav očkovania a váš zdravotný stav. Pokiaľ teda WHO hovorí že budeme mať jednotnú zdravotnú kartu, tak to znamená, že musíte mať všetky očkovania. Ak ich nemáte, vaše digitálne ID sa stane neplatným a nebudete môcť opustiť obvyklé miesto. A ako som povedal, všetko sa dá regulovať, keď chcú. Tak toto je boj pred nami. A spôsob, ako to môžeme zastaviť, je znovu získať silu: „Nie, toto nebudem robiť.“ A ak dosť z nás povie, „nie,“ tak nemôžu vyhrať. Vyhrajú len vtedy, keď nás presvedčia. Skoro ako hospodárske zvieratá, ako, viete, jednoducho robia to, čo robia všetci ostatní. Strávil som teda posledné tri roky svojho života varovaním ľudí pred tým, čo príde. Ale nemôžem vás zachrániť. To môžete urobiť iba vy. Komukoľvek, koho vo svojom okolí poznáte, o kom si myslíte, že potrebuje počuť túto správu, to musíte mi povedať, pretože ja sa k nim nikdy nedostanem. A mainstreamové médiá im nikdy nepovedia pravdu. Je to na vás. Ak to neurobíte, prehráme. Dobre, tak ja prestanem. V tomto bode nám bolo klamané.
Nemyslím si, že došlo k pandémii. Neverím, že respiračné ochorenia, ťažké respiračné ochorenia, pandémie sú dokonca možné. A vakcíny by nikdy neboli vhodnou reakciou, aj keby boli zodpovedne navrhnuté, čo neboli. A tieto konkrétne mRNA sú navrhnuté tak, aby ubližovali, mrzačili a zabíjali - a stále viac z nich nám prichádza do cesty.

Takže sa musíte rozhodnúť, či veriť CNN alebo tomuto. Tento chlapík, ktorý bol v odbore celý svoj pracovný život, vám všetko vysvetlil. Takže predpokladám, že v tomto bode skončíme. Editoval:

Juraj Režo alias notorickyobcan.

Pandemická zmluva WHO: https://notorickyobcan.blogspot.com/2023/05/citizengo-pandemicka-zmluva-who.html
Čo si myslí o WEF Donald Trump junior:
https://rumble.com/v2nyfa4-co-si-mysl-donald-trump-jr.-o-wef.html
Dr. Michael Yeadon:
https://rumble.com/v2bhm8e-dr.-michael-yeadon-are-the-mrna-injections-toxic-by-mistake-or-by-design.html
Ak chcete zvrátiť stav vývoja vecí, musíte sa vzoprieť a vziať späť moc do svojich rúk. Musíte vykonať zmenu politického systému. Nástup chaosa som predpovedal pred pádom Hegerovej vlády, potvrdil sa. Po páde vlády som predpovedal nástup chaosa v chaose. Po menovaní „vlády odborníkov“ sa potvrdzuje. Viac sa budete dozvedať po zverejnení môjho webu Sfunkčnenie demokracie.
Záverečná ochranná poznámka: Názory prehovoru Dr. Michaela Yeadona nemusia byť a nie sú v celom rozsahu totožné s názormi editora článku.
Záver: ONI pracujú na znížení početných stavov ľudskej populácie a zotročení jej zvyšku dehumanizáciou a komunizmom na entú: „Nebudete vlastniť nič a budete šťastní!“ Pozdravuje nás Klaus Schwab:


 

 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Dies Irae vraj môže nastať medzi 12. a 24. júnom

Stopa výpovedí zadržaných vedie na Ukrajinu a do USA

Predvolebné prieskumy prezidentských kandidátov