Autentizácia demokracie
Systém
pluralitnej parlamentnej zastupiteľskej demokracie prostredníctvom politických
subjektov je neautentický a vnútorne konfliktný (zdroj zloby a nenávisti). Zoščenkov recyklačný kolotoč, ktorý treba a nemá kto zastaviť. Spoločnosť
je trvale rozdelená bez šance na zmierenie (ostatok okolo a výzvy počnúc
„hlavou štátu“ sú obvyklé márne kecy). Autentická demokracia je reálne spojenie voličstva a volených zástupcov
ľudu (vôľa a kontrola). Systém prirodzených ľudských práv pozná len základné právo na dôstojný život od
počatia po prirodzenú smrť a nástroje na jeho dosiahnutie počnúc rodinou
ako základom dobre riadeného a prosperujúceho štátu smerom dnu i von
(zahraničie).
Systém parlamentnej demokracie sa rúca. Je neprirodzený a
neautentický. Ľud,
občianska spoločnosť v ňom je len použitá a zneužitá pre falošné „slobodné a
demokratické voľby“ ktoré už nič, vôbec nič nevyriešia. Systém súčasnej
západnej parlamentnej demokracie je nastavený tak, aby spoločnosť sústavne
rozdeľoval a jednotlivé jej súčasti staval proti sebe á la „Rozdeľ a vládni!“
Slovensko musí prejsť preformátovaním na novú reálne spravodlivú
občiansku spoločnosť na báze štátotvorného národa (antropologicky a politicky nemenný identifikačný
znak) smerom dnu i von s rešpektom k právam národnostných menšín a etnických
skupín; iné "menšiny" nie sú ľudsko-právne definované!
EÚ mala byť spoločenstvom suverénnych a zvrchovaných členských štátov,
spojených ekonomikami a spoločnou obranou... stáva sa novým Eurosojuzom a diktatúrou s nacisticko-fašistickými
prvkami. Je v rozklade, nereformovateľná, zaskočená Trumpom, nastupuje cestu
tvrdej represie a násilia voči neposlušným členom (aktuálne Rumunsko) a jednotlivcom a
vo vzťahu k Ukrajine medzi mierom a vojnou.
Nový politický systém a jeho nová budúca ústava
nepozná pojmy a/ ľavica-pravica-konzervativizmus-liberalizmus, b/ politické
strany a hnutia, c/ koalícia-opozícia. Autentizácii neautentickej „zastupiteľskej demokracie“ musí
predchádzať a/ zákaz systému politických subjektov na báze
spoločnosť rozdeľujúcich ideológií a politík ľavice, pravice, liberálov
a konzervatívcov, b/ aktivácia občianskeho frontu
prostredníctvom obcou, mestom, regiónom volených autentických občianskych
snemov; ak kto chce agora, kopa.
Len tak sa v celom rozsahu naplní Čl. 1 odsek 1 Ústavy SR: "Slovensko sa neviaže na žiadne náboženstvo ani ideológiu" v oboch položkách.
Súčasne zanikne pojem koalícia a opozícia v ich strete iskriaca a vyžarujúca do spoločnosti konflikt politických záujmov, ktorý máme na stole ešte aj v nedeľu na obed. Do zákonodarného zboru vrátisa parlamentná kultúra a estetika; Slovensko si následne konečne z pohľadu mentálnej a emočnej hygieny vydýchne.
Mimochodom, zdroj trvalého parlamentného konfliktu na osi koalícia-opozícia v ich vnútri je chýbajúci imperatívny mandát. Volené zastupiteľstvo a jednotlivé osoby nesmú hlasovať a konať podľa svojho vedomia a svedomia, ani pobehovať hore-dole z klubu do klubu ale po celú dobu ich mandátu musia plniť vôľu ich voličského elektorátu! To, čo vyvádzajú, sú politické handlovačky, nejde im o vec ale o moc! To je bezočivé chucpe!
Vrcholovým centrálnym zákonodarným zborom bude ľudový občiansky snem.
1. Občiansky snem Slovenska so sídlom v súmestí ZV/BB
(symbolika SNP) ako volené zastupiteľstvo jednotlivých regiónov Slovenska;
2. Štátna rada „starších“ zboru/snemu volená snemom
(ministri) so sídlom aj v spádovej Nitre (symbolika slovanstva);
3. Bratislavu treba ideologicky a politicky „vyčistiť“:
Bratislavocentrizmus je eugenické zlo (eugenika a eugenické vyžarovanie): cez
tam koncentrované sídla politických subjektov, parlamentu a
vlády, médií hlavného manipulačného a dezinformačného prúdu a
„kaviarne“ diktuje ostatnému Slovensku, čo si má myslieť a ako sa správať.
4. Predseda štátnej rady volený snemom; nahrádza u mňa ústavný
inštitút prezident (nadbytočnosť); predseda reprezentuje Slovensko smerom dnu i
von (zahraničie), pod velením a kontrolou rady a snemu;
5. Sústavná kontrola moci a vládnutia (7/24/365). V Ústave mením
Národný kontrolný úrad na Štátny kontrolný úrad ako dva v jednom: náplň NKÚ
dnes plus občianska kontrola činnosti občianskeho snemu Slovenska (dva hlavné
odbory ŠKÚ).
Druhým východiskom zmeny ústavy je ústavný Čl. 2 (1) „Štátna moc pochádza od
občanov, ktorí ju vykonávajú prostredníctvom svojich volených zástupcov alebo
priamo.“ V časti "priamo" treba sa sémanticky (význam a obsah) vyrovnať so zavádzajúcimi označeniami "priama-nepriama-polopriama" demokracia.
Rovnako dôležité je odmietnuť pojmy liberálna a neliberálna demokracia (slobodná-neslobodná demokracia): Sloboda a demokracia sú alebo nie sú; ostatok okolo je zavádzajúca habaďúra, milovníkom slobody a demokracie podsúvaná lož!
Slovensko „musí“
prejsť autentizáciou zastupiteľskej demokracie zmenou
Čl. 93 Referendum na Ľudové hlasovanie a/
obligatórne, b/ fakultatívne referendum obe s právnym účinkom
ústavných zákonov, zákonov a všeobecných záväzných nariadení, c/ plebiscitu
(názor a odporúčanie k predmetu plebiscitu bez právneho účinku ústavného
zákona, zákona a VZN.
Nová druhá ústava po verejnej spoločenskej diskusii musí byť schválená novým
zákonodarným zborom a ratifikovaná obligatórnym ľudovým referendom. Nesmie
sa stať trhacím kalendárom aktuálnej vládnucej moci. V procese jej „čistenia“
menená len ústavnými zákonmi (obligatórnym referendom).
Poznámka. Čosi-kamsi, sú tu návrhy ne zmeny dikcie ústavy
v kultúrno-etických otázkach a suverenity a zvrchovanosti
Slovenska vo vzťahu k zahraničiu a medzinárodným zmluvám, dohodám
a dohovorom.
Zmena ústavy musí byť komplexná. Aktuálne bez šance. Lebo vyššie
k systému politických subjektov. Bez zásadných zmien nerealizovateľné
z princípu a podstaty neautentickej zastupiteľskej
demokracie. Po osvedčení bude nová ústava rigidizovaná.
Nástroje na dosiahnutie zmeny, účelu zákroku sú pripravené v súlade
s platnou Ústavou SR pokojnou cestou bez násilia a čo len jedinej
nohy na ulici, tam ma nik nevidel ani neuvidí. Iba si tak píšem. A čakám kým sa
prebudíte, na zmenu mentálne a občiansky dozriete a k jej nevyhnutnej potrebe
zvnútornene a navonok pripojíte...
P.S. Politický program zmeny systému vám nezaistí žiadny súčasný ani budúci politický subjekt. Systém im vyhovuje. Je lukratívny. Toto "neriešte" ani s politikárčiacimi občianskymi spolkami (konflikt so zákonom) ktoré majú tendenciu transformovať sa na politické subjekty, a kapre si vlastné rybníky nevypúšťajú... ak by aj mali zmenu systému vo volebnom programe, a prešli by voľbami do parlamentu, ich návrhy na zmenu ústavy neprejdú... lebo.
Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias notorickyobcan
Ak kto chce,
prispejte tu: SK30 09000 0000 0000 2857 4014; alebo mediálnemu mainstreamu
Denníku Nenávisť, pedofilnému SME či Kuciakovým Aktualitám...) alebo falošným
overovateľom faktov...
Kto ste prispeli, ďakujem.
https://notorickyobcan.blogspot.com/
Komentáre
Zverejnenie komentára