Autentizácia demokracie

Systém pluralitnej parlamentnej zastupiteľskej demokracie prostredníctvom politických subjektov je neautentický a vnútorne konfliktný (zdroj zloby a nenávisti). Zoščenkov recyklačný kolotoč, ktorý treba a nemá kto zastaviť. Spoločnosť je trvale rozdelená bez šance na zmierenie (ostatok okolo a výzvy počnúc „hlavou štátu“ sú obvyklé márne kecy). Autentická demokracia je reálne spojenie voličstva a volených zástupcov ľudu (vôľa a kontrola). Systém prirodzených ľudských práv pozná len základné právo na dôstojný život od počatia po prirodzenú smrť a nástroje na jeho dosiahnutie počnúc rodinou ako základom dobre riadeného a prosperujúceho štátu smerom dnu i von (zahraničie).
Systém parlamentnej demokracie sa rúca. Je neprirodzený a neautentický. Ľud, občianska spoločnosť v ňom je len použitá a zneužitá pre falošné „slobodné a demokratické voľby“ ktoré už nič, vôbec nič nevyriešia. Systém súčasnej západnej parlamentnej demokracie je nastavený tak, aby spoločnosť sústavne rozdeľoval a jednotlivé jej súčasti staval proti sebe á la „Rozdeľ a vládni!“
Slovensko musí prejsť preformátovaním na novú reálne spravodlivú občiansku spoločnosť na báze štátotvorného národa (antropologicky a politicky nemenný identifikačný znak) smerom dnu i von s rešpektom k právam národnostných menšín a etnických skupín; iné "menšiny" nie sú ľudsko-právne definované!
EÚ mala byť spoločenstvom suverénnych a zvrchovaných členských štátov, spojených ekonomikami a spoločnou obranou... stáva sa novým Eurosojuzom a diktatúrou s nacisticko-fašistickými prvkami. Je v rozklade, nereformovateľná, zaskočená Trumpom, nastupuje cestu tvrdej represie a násilia voči neposlušným členom (aktuálne Rumunsko) a jednotlivcom a vo vzťahu k Ukrajine medzi mierom a vojnou.


Nový politický systém a jeho nová budúca ústava nepozná pojmy a/ ľavica-pravica-konzervativizmus-liberalizmus, b/ politické strany a hnutia, c/ koalícia-opozícia. Autentizácii neautentickej „zastupiteľskej demokracie“ musí predchádzať a/ zákaz systému politických subjektov na báze spoločnosť rozdeľujúcich ideológií a politík ľavice, pravice, liberálov a konzervatívcov, b/ aktivácia občianskeho frontu prostredníctvom obcou, mestom, regiónom volených autentických občianskych snemov; ak kto chce agora, kopa.
Len tak sa v celom rozsahu naplní Čl. 1 odsek 1 Ústavy SR: "Slovensko sa neviaže na žiadne náboženstvo ani ideológiu" v oboch položkách.
Súčasne zanikne pojem koalícia a opozícia v ich strete iskriaca a vyžarujúca do spoločnosti konflikt politických záujmov, ktorý máme na stole ešte aj v nedeľu na obed. Do zákonodarného zboru vrátisa parlamentná kultúra a estetika; Slovensko si následne konečne z pohľadu mentálnej a emočnej hygieny vydýchne.
Mimochodom, zdroj trvalého parlamentného konfliktu na osi koalícia-opozícia v ich vnútri je chýbajúci imperatívny mandát. Volené zastupiteľstvo a jednotlivé osoby nesmú hlasovať a konať podľa svojho vedomia a svedomia, ani pobehovať hore-dole z klubu do klubu ale po celú dobu ich mandátu musia plniť vôľu ich voličského elektorátu! To, čo vyvádzajú, sú politické handlovačky, nejde im o vec ale o moc! To je bezočivé chucpe!
Vrcholovým centrálnym zákonodarným zborom bude ľudový občiansky snem.
1Občiansky snem Slovenska so sídlom v súmestí ZV/BB (symbolika SNP) ako volené zastupiteľstvo jednotlivých regiónov Slovenska;
2Štátna rada „starších“ zboru/snemu volená snemom (ministri) so sídlom aj v spádovej Nitre (symbolika slovanstva);
3. Bratislavu treba ideologicky a politicky „vyčistiť“: Bratislavocentrizmus je eugenické zlo (eugenika a eugenické vyžarovanie): cez tam koncentrované sídla politických subjektov, parlamentu a vlády,  médií hlavného manipulačného a dezinformačného prúdu a „kaviarne“ diktuje ostatnému Slovensku, čo si má myslieť a ako sa správať.
4. Predseda štátnej rady volený snemom; nahrádza u mňa ústavný inštitút prezident (nadbytočnosť); predseda reprezentuje Slovensko smerom dnu i von (zahraničie), pod velením a kontrolou rady a snemu;
5. Sústavná kontrola moci a vládnutia (7/24/365). V Ústave mením Národný kontrolný úrad na Štátny kontrolný úrad ako dva v jednom: náplň NKÚ dnes plus občianska kontrola činnosti občianskeho snemu Slovenska (dva hlavné odbory ŠKÚ).
Druhým východiskom zmeny ústavy je ústavný Čl. 2 (1) „Štátna moc pochádza od občanov, ktorí ju vykonávajú prostredníctvom svojich volených zástupcov alebo priamo.“ V časti "priamo
treba sa sémanticky (význam a obsah) vyrovnať so zavádzajúcimi označeniami "priama-nepriama-polopriama" demokracia.
Rovnako dôležité je odmietnuť pojmy liberálna a neliberálna demokracia (slobodná-neslobodná demokracia): Sloboda a demokracia sú alebo nie sú; ostatok okolo je zavádzajúca habaďúra, milovníkom slobody a demokracie podsúvaná lož!
Slovensko „musí“ prejsť  autentizáciou zastupiteľskej demokracie zmenou Čl. 93 Referendum na 
Ľudové hlasovanie a/ obligatórne, b/ fakultatívne referendum obe s právnym účinkom ústavných zákonov, zákonov a všeobecných záväzných nariadení, c/ plebiscitu (názor a odporúčanie k predmetu plebiscitu bez právneho účinku ústavného zákona, zákona a VZN.
Nová druhá ústava po verejnej spoločenskej diskusii musí byť schválená novým zákonodarným zborom a ratifikovaná obligatórnym ľudovým referendom. Nesmie sa stať trhacím kalendárom aktuálnej vládnucej moci. V procese jej „čistenia“ menená len ústavnými zákonmi (obligatórnym referendom).
Poznámka. Čosi-kamsi, sú tu návrhy ne zmeny dikcie ústavy v kultúrno-etických otázkach a suverenity a zvrchovanosti Slovenska vo vzťahu k zahraničiu a medzinárodným zmluvám, dohodám a dohovorom.
Zmena ústavy musí byť komplexná. Aktuálne bez šance. Lebo vyššie k systému politických subjektov. Bez zásadných zmien nerealizovateľné z princípu a podstaty neautentickej zastupiteľskej demokracie. Po osvedčení bude nová ústava rigidizovaná.
Nástroje na dosiahnutie zmeny, účelu zákroku sú pripravené v súlade s platnou Ústavou SR pokojnou cestou bez násilia a čo len jedinej nohy na ulici, tam ma nik nevidel ani neuvidí. Iba si tak píšem. A čakám kým sa prebudíte, na zmenu mentálne a občiansky dozriete a k jej nevyhnutnej potrebe zvnútornene a navonok pripojíte...
P.S. Politický program zmeny systému vám nezaistí žiadny súčasný ani budúci politický subjekt. Systém im vyhovuje. Je lukratívny. Toto "neriešte" ani s politikárčiacimi občianskymi spolkami (konflikt so zákonom) ktoré majú tendenciu transformovať sa na politické subjekty, a kapre si vlastné rybníky nevypúšťajú... ak by aj mali zmenu systému vo volebnom programe, a prešli by voľbami do parlamentu, ich návrhy na zmenu ústavy neprejdú... lebo.

Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias notorickyobcan

Ak kto chce, prispejte tu: SK30 09000 0000 0000 2857 4014; alebo mediálnemu mainstreamu Denníku Nenávisť, pedofilnému SME či Kuciakovým Aktualitám...) alebo falošným overovateľom faktov...
Kto ste prispeli, ďakujem.
https://notorickyobcan.blogspot.com/

 

 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Atentát na premiéra Fica v slovenskom, európskom a svetovom konceptuálnom rozmere

Panika vo Washingtone, v Nemecku a na Downing Street

Posledná večera?