Návrh možného uznesenia Senátu Spojených štátov amerických k ére kovidu
Slovenská verejnosť márne očakáva
oboznámenie s výsledkami práce vládneho splnomocnenca pre kovid v rokoch
Matovičovej-Hegerovej vlády Petra Kotlára a následne vládny návrh
parlamentného Uznesenia Národnej rady Slovenska ako obdoba „Poučenia z krízového
vývoja v strane a spoločnosti od XIII. zjazdu KSČ“ z decembra 1970 ako
reakcie na Pražskú jar 1967. Alebo Jessica Rose 2.0. Šíriteľka "dezinformácií" o mRNA vakcínach proti kovidu:
Prevzaté. Jessica Rose https://jessicar.substack.com. Text návrhu: "Nech je teda teraz uznesené, že Senát Spojených štátov amerických sa uznáša na texte návrhu": (1) Vyhlasuje, že nasledujúce činy, nech boli v tom čase akokoľvek dobre mienené, predstavovali závažné chyby, ktoré sa nesmú opakovať v žiadnej budúcej núdzovej situácii v oblasti verejného zdravia (a) Dlhodobé zatváranie základných a stredných škôl a vysokých škôl/univerzít z dôvodu prezenčnej výučby, ktoré spôsobilo merateľné a trvalé škody na dosiahnutom vzdelaní detí, duševnom zdraví a sociálnom vývoji, pričom neprinieslo žiadne preukázateľné zníženie prenosu v komunite nad rámec toho, čo by dosiahla cielená ochrana zraniteľných dospelých; (b) Neobmedzené zatvorenie alebo obmedzenie kapacity súkromných podnikov, ktoré výkonná moc považuje za „nepodstatné“, vrátane, ale nie výlučne, reštaurácií, telocviční, kaderníctiev, miest bohoslužieb a malých maloobchodných prevádzok; (c) Všeobecné nariadenia o nosení rúšok pre celú populáciu uložené štátnymi, miestnymi alebo federálnymi orgánmi bez individualizovaných procesov udeľovania výnimiek z lekárskej praxe, ktoré rešpektujú telesnú autonómiu; (d) nariadenia o zotrvaní doma, ktoré obmedzovali zdravých občanov na pobyty na týždne alebo mesiace, kriminalizovali bežné aktivity v prírode a zároveň brutálne rozdeľovali pracovnú silu na tú, ktorá sa považuje za „nevyhnutnú“, a tú, ktorá sa považuje za „nevyhnutnú“; (e) Obmedzenia bežného prístupu k opatrovateľským domom, nemocniciam a iným zdravotníckym službám vrátane zubného lekárstva, ktoré nespadali pod požiadavky núdzových situácií, čo viedlo k zmeškanej diagnostike a narušeniam zdravotnej starostlivosti pre milióny ľudí; (f) Agentúrou iniciované zamietnutie, znehodnotenie a dokonca aj odobratie prístupu k známym liečebným postupom na respiračné vírusy, ktoré neboli dostupné ani na lekársky predpis; (g) Moratóriá na vysťahovanie vydané Centrami pre kontrolu a prevenciu chorôb, ktoré prekročili zákonnú právomoc a narušili zmluvné základy vlastníckych práv; (h) Povinné očkovanie uvalené priamo alebo nepriamo (prostredníctvom predpisov OSHA, CMS, Ministerstva obrany alebo federálnych dodávateľov) na súkromných zamestnancov, zdravotníckych pracovníkov, príslušníkov ozbrojených síl alebo študentov ako podmienka zamestnania, vzdelávania alebo účasti na občianskom živote; (i) Vytvorenie a presadzovanie systémov diskriminácie na základe očkovacích pasov alebo imunitného statusu akoukoľvek úrovňou vlády alebo súkromnými subjektmi pod vládnym nátlakom; (j) Trvalá cenzúra, tieňové zakazovanie, odstraňovanie platforiem alebo profesionálne sankcionovanie lekárov, vedcov alebo občanov, ktorí verejne spochybňovali oficiálne usmernenia v oblasti verejného zdravia, vrátane diskusií v dobrej viere o protokoloch včasnej liečby, prirodzenej imunite alebo vývojovom stave nových vakcín; (k) Presun bezprecedentnej fiškálnej právomoci na výkonné agentúry bez explicitného schválenia Kongresom, čo má za následok výdavky vo výške biliónov dolárov s nedostatočným dohľadom; (l) Agentúrou riadené nemocničné protokoly, ktoré porušovali vzťah medzi lekárom a pacientom a individualizovanú lekársku starostlivosť; (2) Potvrdzuje, že ústavné práva vymenované v prvom, druhom, štvrtom, piatom a štrnástom dodatku, ako aj nevymenované práva, ktoré si ľudia ponechali podľa deviateho dodatku, sa počas vyhláseného stavu núdze nestávajú voliteľnými; (3) Stanovuje ako trvalú politiku Senátu Spojených štátov nasledujúce zásady, ktorými sa bude riadiť akákoľvek budúca reakcia na núdzové situácie: (a) Časovo obmedzené núdzové stavy: Žiadne vyhlásenie núdzového stavu na národnej alebo štátnej úrovni týkajúce sa verejného zdravia nesmie presiahnuť 30 dní bez výslovného opätovného schválenia hlasovaním Kongresu alebo príslušného štátneho zákonodarného zboru; (b) Legislatívna primárnosť: Žiadna federálna agentúra nesmie ukladať sankcie, mandáty ani obmedzenia súkromného správania, ktoré ovplyvňujú širokú verejnosť alebo hospodárstvo, bez výslovného zákonného povolenia prijatého po začiatku núdzového stavu; (c) Ochrana maloletých: Základné a stredné školy zostanú otvorené pre prezenčnú výučbu, pokiaľ príslušný štátny zákonodarný zbor písomne neurčí, že zatvorenie je najmenej obmedzujúcim prostriedkom na zabránenie bezprostrednému a rozsiahlemu kolapsu nemocníc v danej jurisdikcii; (d) Náboženské praktizovanie: Miesta bohoslužieb sa vždy klasifikujú ako nevyhnutné a nesmú podliehať obmedzeniam počtu osôb ani obmedzeniam činnosti, ktoré sú prísnejšie ako tie, ktoré sa uplatňujú na komerčné zariadenia; náboženská sloboda sa už nikdy nesmie porušovať; (e) Telesná autonómia: Žiaden Američan nesmie byť nútený, donucovaný ani vystavený nepriaznivým dôsledkom v zamestnaní alebo vzdelávaní, ani mu nesmie byť odopretý prístup k súkromným podnikom alebo ich službám alebo k občianskemu životu z dôvodu odmietnutia akéhokoľvek lekárskeho zásahu vrátane očkovania počas núdzového stavu verejného zdravia; (f) Transparentnosť a údaje: Všetky modelovacie súbory, súbory údajov a rokovania poradného výboru použité na odôvodnenie obmedzení sa zverejňujú v reálnom čase bez úprav, s výnimkou legitímnych obáv o národnú bezpečnosť; (g) Zákaz cenzúry: Žiadny federálny úradník ani zástupca nesmie požadovať, riadiť ani motivovať, a to ani s nátlakom alebo financovaním tretích strán, súkromné komunikačné platformy k odstráneniu, potlačeniu alebo označovaniu chráneného prejavu týkajúceho sa pandemickej politiky, možností liečby alebo bezpečnosti a účinnosti vakcín; (h) Kompenzácia za tržby: Akýkoľvek legitímny podnik, ktorý je nútený zatvoriť sa alebo prevádzkovať so zníženou kapacitou na základe vládneho nariadenia, má nárok na plnú a okamžitú kompenzáciu za stratený príjem za spravodlivé trhové ceny; (i) Zánik núdzových právomocí: Všetky núdzové nariadenia vydané výkonnými orgánmi automaticky strácajú platnosť 30 dní po vydaní, pokiaľ ich Kongres alebo príslušný štátny zákonodarný zbor kladne neobnoví; (4) Nariaďuje Úradu pre zodpovednosť vlády vykonávať každoročné audity federálnych a štátnych plánov pripravenosti na núdzové situácie s cieľom zabezpečiť súlad s tu uvedenými zásadami; (5) Vyzýva štáty, aby prijali paralelné právne predpisy, ktoré budú obsahovať tie isté zásady, a zaväzuje sa k spolupráci s každým štátom, ktorý tak urobí; (6) Vyjadruje hlbokú ľútosť Senátu nad zbytočným utrpením spôsobeným americkému ľudu – najmä deťom, majiteľom malých podnikov, starším ľuďom izolovaným v opatrovateľských domoch, pacientom s rakovinou, ktorým boli odopreté pravidelné prehliadky, a miliónom ľudí, ktorí prišli o živobytie – politikami, ktoré uprednostňovali jednotnosť dodržiavania predpisov pred proporcionalitou, dôkazmi a ľudskou dôstojnosťou.
Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias slobodný Človák
Režonoviny Dobrovoľné príspevky na moju činnosť pre
vás na číslo účtu SK3009000000000028574014; uveďte ako dar.



Komentáre
Zverejnenie komentára